A GSH az épülő új terminál alagsorában üzemel. Évek óta működik, az új utasforgalmi épület erre épül. A T2-ről shuttle busszal szoktunk ide átjönni. A reptér bővítésével itt -is- gyarapodott a szalagok száma. Van néhány, amelyik nagyon hosszúra sikeredett, s nyolc-tíz konténer is elfér mellette. Időnként jó itt dolgozni, mert kicsi az esélye, hogy nagy gépeket kapjunk, bár télen hideg, nyáron pedig huzatos. Korábban az épület mögötti pozíciókról indultak az Air Dolomiti ATR-72-esei. Sajnos az idei téli menetrend kezdetétől ezek a gépek kikerültek az olaszok flottájából. A leendő utashidakhoz tartozó beállóhelyeket főleg a Lutfhansa Airbusai használják, míg a GSH mögött rész az LH Cityline CRJ-700/900, ERJ-190/195, az Air Dolomiti ERJ-190 bázisa. A két légitársaság gépein kívül ide érkeznek a Luxair (ERJ-145, Q400), a Croatia (Q400), az S.A.S. (CRJ-900) és az Adria (CRJ-200/900) járatai. A GSH északi oldával szemben található a GA (General Aviation) hangárja és állóhelyeinek egy része, ahol sok-sok magángép megfordul. Egyszer szívesen megnéznék egy pár kis business jetet belülről...
Ha én koffer lennék, ezt látnám a GSH egyik szalagján:
Pár kép a GSH mellől: beszállás ai Air Dolomiti ERJ-190-es gépébe, háttérben az Aegean Airbusa leszállás közben.
Az Egyptair B-737-800-as gépe Kairóba indul.
A Qatar az első légitársaság, amelyik naponta jár Münchenbe Dreamlinerrel.
Vidámságot sugároz az Air Malta Airbusának festése.
A végére pedig egy kis üzleti gép. A Piaggio P-180 Karlsruhe-ból érkezett: