2012. őszétől dolgozom a Müncheni Nemzetközi Repülőtéren. Ebben a blogomban az itteni élményeimet és a munkavállalási lehetőségeket osztom meg minden érdeklődővel.
Gizella Lévai:
Nagyon szépen köszönjük a szíves fogadtatást, figyelmes kiszolgálást és ezt a szívet melengető írá... (2017.01.12. 22:01)Magyar gép Münchenben
"...a pilóták iktatják ki az orrfutó kormányzását..."
Esküszöm, ezt soha nem tudtam (csak sejtettem), hogy a repülőgépeknek igenis lehet kormányozni az orrfutóját! Egész életemben foglalkoztatott ez a kérdés, de folyton tagadásába ütköztem. Baráti körben közlekedés-mérnök, általános iskolai technikatanár, aki a modellszakkört vezette. Mindenki azt mondta, hogy nem, a csűrőlapátok felülete akkora, hogy azokat használva fordul a gép a földön is.
Kérlek, erősítsd, vagy cáfold meg ezt! Lehet kormányozni az első kereket, vagy nem? (Nagy, utasszállító gép esetében.)
Nagyon szépen köszönjük a szíves fogadtatást, figyelmes kiszolgálást és ezt a szívet melengető írást az AHS Aviation Handling Services GmbH kedves, magyar munkatársának!
További jó munkát és eredményes, boldog ÚJ Esztendőt kívánok a BASe Airlines nevében.
Üdvözlettel
U.i.: Még vasárnap is megyünk! :)
Korábban dolgoztam rakodóként is és tapasztalatom szerint a fóliázott csomagokat sokkal inkább dobálják, mert nem csúsznak. Münchenben egyébként van fóliázás. A kettes terminálon a c/i pultok között, az egyesen pedig a B vagy C részen. Érdekes, hogy főleg az oroszok szoktak fóliáztatni. Ha Transaviaval utazol szerintem felesleges, mert azokon a gépeken általában kevesebb feladott csomag van, s nem bánnak velük olyan durván a rakodók, mint a többivel.
Bocs hogy ilyennel zavarlak, de hiba googlizok nem találom. Van a müncheni reptéren fóliázás? Már elég régen mentem onnan , nem emlékszem. Itt a nürnbergin nincs, az biztos, de ez kis reptér.
Vagy egyszerűbb ha veszek inkább egy Packbagot 20€ -rt . Hátizsákkal utazom, és ugye annak ezer csak és heveder+ bot és minden.
A Transaviával megyek, ugyan átszállni nem kell, de mégis . Vagy ne aggódjak? Csak adjam fel?
Előre is köszi.
A deadloadot én "holtteher"-ként ismerem magyarul, azzal is kijön morbidra :(
Múltkor néztem a terminálablakból, hogy rakodják be a gépbe a raklapos, lefóliázott cargót. Ki tudja, mi volt közte. (A görgőn elég simán becsúszott.)
Tényleg, mi a max. külső mérete egy elszállítható dolognak személyszállítón? Mondjuk B767 vagy A320-pn, hogy ne extrémet mondjunk.
Mitől vagy úgy kibukva, hogy holttestet is szállítanak? Szerinted attól, hogy nem gondolsz a témára, még nem fogsz meghalni? Nézz szembe a halállal és kezeld a helyén, akkor nem leszel neurotikus tőle!
Még mindig jobb ha egy becsomagolt hulla van a raktérben, akinek még jót is tesz a hűtés, mint ha egy illegális bevándorló bújik el oda, aztán holtan mászik ki a végén
@boxorka: Szerencsére ilyet még nem láttam itt. Nyáron egyébként figyelnek rá, hogy ne hozzák ki túl korán a géphez. Általában harminc perccel az indulás előtt rakják be a gépek rakterébe.
És akkor mi van? Én meg 12 évesen már sírt ástam, ravataloztam a sírásóval együtt. Nincs ebben szerintem semmi. Ezt is meg kell csinálni. És hazaszállítani is haza kell, ha valakinek ez a kérése. Érthető, ha valaki a hazájában akar végső nyugalmat. Egyáltalán nem morbid és visszataszító, hiszen semmit sem látsz, max koporsót. Sokkal szarabb lenne, ha azt mondanák, exhumáld ki azt a nénit, akit három éve temettek. Vagy 13. Nem egyszer beszakadtam az alattam lévő, előző koporsóba. Az egyháztól bérled a helyet, alapesetben 25 évre. Soknak tűnik, de hidd el, nem az. :D. És ha nem hosszabbítod meg, simán rátemetnek. És akkor már hiába akarsz lemenni "egynyolcvanra", ha másfél méternél beszakadsz az előzőbe. A hamvasztás a legjobb dolog, én ebben biztos vagyok a részemről.
@lutria: Nem újdonság, már a hatvanas években, amikor még csak Debrecenben volt krematórium, ún.: H csomagban küldték a hamvakat. Igaz, a címzettek csak temetkezési "vállalatok" lehettek. Nem eggyel "foglalkoztam", amíg -elég sokáig- a cég(Posta) dolgozója voltam...
Én az amszterdami Schiphol repülőtéren dolgozok, egy légifuvarozási cégnél mint rakodó. Nálunk is volt koporsó - lefóliáztuk és konténerben szállítottuk. Először én is csak néztem...
A Magyar Posta meg vállalja urnás hamvak szállítását csomagküldeményként,nem egyszer vittem templomokba ilyet,-persze tanfolyam vagy bármiféle eligazítás nincs a teendőkről-kicsit furcsa a szokásos szöveggel bemenni templomba-Jó napot,hoztam egy csomagot(küldeményt)?Itt írja alá,viszlát...
Burgermeister 2017.02.22. 04:48:00
Bejegyzés: Az Air Baltic Cseries 300-as gépe
Sanda gyanu 2017.02.21. 23:28:34
Esküszöm, ezt soha nem tudtam (csak sejtettem), hogy a repülőgépeknek igenis lehet kormányozni az orrfutóját! Egész életemben foglalkoztatott ez a kérdés, de folyton tagadásába ütköztem. Baráti körben közlekedés-mérnök, általános iskolai technikatanár, aki a modellszakkört vezette. Mindenki azt mondta, hogy nem, a csűrőlapátok felülete akkora, hogy azokat használva fordul a gép a földön is.
Kérlek, erősítsd, vagy cáfold meg ezt! Lehet kormányozni az első kereket, vagy nem? (Nagy, utasszállító gép esetében.)
Bejegyzés: Az Air Baltic Cseries 300-as gépe
Gizella Lévai 2017.01.12. 22:01:29
További jó munkát és eredményes, boldog ÚJ Esztendőt kívánok a BASe Airlines nevében.
Üdvözlettel
U.i.: Még vasárnap is megyünk! :)
Bejegyzés: Magyar gép Münchenben
Rocko- 2016.12.27. 15:05:11
Bejegyzés: A reptéri munka egyik legszebb része, a pushback
mucmunkas 2016.05.21. 18:01:40
Korábban dolgoztam rakodóként is és tapasztalatom szerint a fóliázott csomagokat sokkal inkább dobálják, mert nem csúsznak. Münchenben egyébként van fóliázás. A kettes terminálon a c/i pultok között, az egyesen pedig a B vagy C részen. Érdekes, hogy főleg az oroszok szoktak fóliáztatni. Ha Transaviaval utazol szerintem felesleges, mert azokon a gépeken általában kevesebb feladott csomag van, s nem bánnak velük olyan durván a rakodók, mint a többivel.
Bejegyzés: Az új terminál
2016.05.21. 13:47:40
Vagy egyszerűbb ha veszek inkább egy Packbagot 20€ -rt . Hátizsákkal utazom, és ugye annak ezer csak és heveder+ bot és minden.
A Transaviával megyek, ugyan átszállni nem kell, de mégis . Vagy ne aggódjak? Csak adjam fel?
Előre is köszi.
Bejegyzés: Az új terminál
Elemeno Pé 2016.03.05. 21:03:55
Bejegyzés: Álláskeresőben...
peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2016.02.28. 09:34:57
Múltkor néztem a terminálablakból, hogy rakodják be a gépbe a raklapos, lefóliázott cargót. Ki tudja, mi volt közte. (A görgőn elég simán becsúszott.)
Tényleg, mi a max. külső mérete egy elszállítható dolognak személyszállítón? Mondjuk B767 vagy A320-pn, hogy ne extrémet mondjunk.
Bejegyzés: HUM
Mikrobi 2016.02.28. 08:38:39
Bejegyzés: HUM
átlátó 2016.02.28. 01:50:39
Bejegyzés: HUM
Taplopó 2016.02.27. 21:45:01
Bejegyzés: HUM
mucmunkas 2016.02.27. 20:53:58
Bejegyzés: HUM
2016.02.27. 20:10:45
Bejegyzés: HUM
NévteleN 2016.02.27. 19:21:56
Bejegyzés: HUM
András Kató 2016.02.27. 18:37:27
Bejegyzés: HUM
lutria 2016.02.27. 17:25:56
Bejegyzés: HUM
2016.02.27. 17:03:38
Bejegyzés: HUM
zsozef 2016.02.27. 15:52:53
-egyébként ingyen,legálisan nézhető is:
www.docuart.hu/dokumentum-film/a-884-es-jarat/index.php
Bejegyzés: HUM
ZoRRaW 2015.12.20. 22:07:04
Bejegyzés: In Memoriam Havas MUC
2015.04.10. 21:57:13
Bejegyzés: A másik oldalon, azaz tanácsok légi utasoknak